patlakprezervatif yorumlarınıza baktım da ne bu agresiflik, hesap sormacılık?
Mesela hanımefendi nere harcasa “onayınızdan” geçer?
Sütünün artması için takviye, emzirmek için örtü ya da mesela emzirme atletine falan onay var mı?? Yoksa çocuğa olmadığı için bunlar da mı alınmamalı??
Herkesin kendi bütçesi, kendi inisiyatifi. Bu paraya gelene kadar zaten bi bebeğe neler harcanıyor kendi bütçemizden. O yüzden neden bu paranın akıbeti böyle gerdi sizi anlayamadım.