enesinannesii10_ öncelikle okuduğunuzu yanlış anlamışsınız. Bunun dışında yorumum işinize gelmemiş olabilir gayet normaldir, çünkü aynı fikirlere sahip değiliz. Ve fikrimi belirttim. Paranın harcanması ile ilgili bir direktif vermedim, kime ait olduğunu düşündüğümü söyledim. Meblağ komik buluyorum ve sorumlusu olmadığım için kanun koyucu ben değilim diye belirtme gereği hissettim. Sizinle aynı fikre sahip olmadığım için ilgilendirmez diyorsunuz fakat size yatmayan doğum yardımı parası burada kimi ilgilendirir ?