mimiki folik asit bebesi derlerdi de gülerdim saçmalık derdim eskiden şimdi görüyorum da çok haklılarmis 🥲😂 iki yaştan itibaren zaten çocukluk çağına girdikleri için yemek seçmece daha belirgin oluyor çoğu çocuk genelde köfte makarna patates yiyor sadece sebzelerden salatalık severler meyvesuyuna bayılırlar ekmeği zor bela yerler pilavı sade severler bunlar benim yaşıt çocukları olan arkadaş cevremden de deneyimlediklerim