Benim oğlum da asla yemiyor. Başlarda alerjisi vardı 1,5 yaşından sonra doktor basla dedi başladım denemediğim şey kalmadı ama asla yemiyor kek pankek krep arkadaşın yaptığı gibi şırınga ile çekip onu da denedim ben sevdim ama yok onuda yemedi hala yemiyor 2 buçuk yaşına yaklaştı