oylesinebiri__ berosunannesi bornoz diyince beyaz krem bişeyler bekledim 😂 benim tüm havlu bornozlar beyaz renkliler daha güzelmiş
berosunannesi oylesinebiri__ evet benim de beyazdı ama 5 yılda cöp gibi bisey oldu 😂 renkli daha kullanışlı bencede
[silindi] Gul-42 bir de havlu bana bi 5-6 seneden sonra yıkansa da temiz olmuyor gibi geliyor nedense yenilenmeli diye düşünüyorum
Gul-42 [silindi] evet evet yenılenmelı zaten zamanla ne kadar yıkasanda kokusu bıle degısıyor havlunun mesela külotta oyleymış Bır yıl sonunda atılmalıymış
oylesinebiri__ berosunannesi bizimki 3 yıldır kullanıyoruz çok yıprandı beyaz renk güzel değil kaynanam almıştı hepsini mutfak havlularım bile bembeyaz 😂 renkli daha hoş zamanla renk katicam aralarına yıprananlari aticam
beybitolat berosunannesi 1 buçuk sene oldu evleneli ve evlendiğimden beri kullanıyoruz. Haftada bir yıkıyorumda hiç bi sertleşme veya kötü kokuda yaşamadık memnunum 🥰
kevs61 Üstte ki model bence de daha modern duruyor. Alttakinin gri olanı sanki çamaşır suyu bulaşmış gibi görünüyor benim ekranımda 😂