[silindi] berosunannesi coldplayy kesinlikle ince olmalı durumuna katılıyorum el havlularımı yavaş yavaş o yönde değiştiriyorum bornozlarımı da değiştireceğim
Gul-42 [silindi] evet kalın olanlar mesela hem kuruması zor hem koku yapıyor bende ınceye gecıyorum daha ıyı
coldplayy [silindi] Madame coconun şapkalı ince modelini kullanıyorum 10 yıldır hala eskimedi ve çabuk kuruyor.
Gul-42 [silindi] aynen ya zamanla zaten eskıyor atılıyor yada yer bezı oluyor😃bes senelık evlıyım ıllakı bırseyler eskıyor
Gul-42 berosunannesi evet zor kuruyor kalın olanlar ve boyle nem kokar ya bekleyınce oyle kokuyor malesef 😔
[silindi] Gul-42 bir de havlu bana bi 5-6 seneden sonra yıkansa da temiz olmuyor gibi geliyor nedense yenilenmeli diye düşünüyorum