Damla_eflin faydik  Ben bu gömlek ve altındaki pantolonu sipariş edeceğim. Bayramın ilk günü giymek için. 2. Günde etekli takımım var onu giyeceğim
mamylatte Beraninannesii çok güzel kombin güle güle giyin bir şey sormak istiyorum bu ayakkabıyı bende beğenmiştim ama ayağım taraklı oşduğu için emin olamadım nasıl sizce taraklı ayaklara da olur mu
Beraninannesii mamylatte Benim ayağımda taraklı🥹 üstündeki kemer 2.ci deliğe değilde 1.ci deliğe oldu sadece kabaca tabir etmek gerekirse ayakkabı yayilmadi ☺️
mavili_kelebek betul97_ yok normal tam boyu benim boyum 167 normalde kısa kalıyor ama bu tam oldu boyu
MutluPrensesAnnesi https://www.bukezdesign.com/-beyaz-renkli-brode-elbise?fbclid=PAQ0xDSwKn1-1leHRuA2FlbQIxMAABpzvVJjw0sYxBXJjQm7E2fQMW-D-EOuDgx-0UY-9HhKx-PmlUKpvx65N-WpHB_aem_F1uo2desvOon6eg35DVnJA benim aldığım bu
MutluPrensesAnnesi faydik rica ederim kuzum 40-42 bedeni kalmış ama bende öyle aldım normalde 38 giyiyorum bol dursun ki bende bebiş de emerken rahat olsun bende emzirdiğim için böyle aldımm
ozlem5494 faydik Bunları aldım ama daha gelmedi bekliyorum. Krem rengi şalım var onu takarım diye düşündüm.
MutluPrensesAnnesi faydik fotoğrafını atayım istersen bendeki aşko bayramda böyle kombin yapmayı düşünüyorum bende