mavili_kelebek faydik Bunu aldım bende uzun zamandır etek giymiyorum değişik geldi. Ama kumaşı duruşu çok kibar hanım hanımcık Trendyoldan aldım
Nacafa Dün bunu sipariş verdim ama tam da içime sinmedi bu olmazsa kot pantolon gömlek giyerim dolaptan
mavili_kelebek Nacafa güzel ama o para etmez ya yazık. Bende attım bak istersen etekli takım kumaşıda çok güzel.
mavili_kelebek faydik çok etek çok hoş duruyor alttan belim ince benim çeket hafif bol duruyor üzerinde ama kibar duruyor derli toplu. Göbeğimi bile gizledi Çan şeklinde indiği için etek
Beraninannesii faydik 6 aylık hamile olunca biraz rahat bir kombin yaptım Elbise Zeynup’tan şal,ayakkabı ve çanta Trendyoldan satın aldım.
mamylatte Beraninannesii çok güzel kombin güle güle giyin bir şey sormak istiyorum bu ayakkabıyı bende beğenmiştim ama ayağım taraklı oşduğu için emin olamadım nasıl sizce taraklı ayaklara da olur mu