metemom_ canım benimki de bayadır 2 uyku yapıyor bu aralar ben de ayarlayamıyorum ve uyku süresi aşırı uzadı 4-5 saatten önce uyutamıyorum direniyor. Hatta bazen tek uzun uyuyor uyandırsam akşamüstü 6-7de uykusu gelecek diye ellemiyorum ama düzeni iyice şaştı gece ağlayarak uyanıyor 🫠 bebişlerimizin arası az bu arada ben kullanıcı adımı değiştim eski adım senaalll gibi bişeydi hatırlarsın 😂 yorumları okudum benimki de çok kilo almadı 6. Ayından sonra şu an 9 kg bile yok 8700 falan sanırım kilosu ama başlarda ek gıda hiç yemiyordu çok üzülüyordum şu an yine eskiye nazaran daha iyi yiyor doktorumuz da kilosuyla alakalı kötü bişey demedi üzülme hatta sen zayıfsın babası zayıf bu çocuğa göre normal dedi ben de kabullendim sağlıklı olsun da diyorum 🫠