metemom_ canım 10.200 ama benimki mama + anne sütü aldı hep ilk aylar aşırı hızlı kilo aldı, 6. ayda zaten 9küsür idi. 6. Aydan sonra üç ayda 1 kg almış yani. Çok normal bence zayıf değil, 8 aydan sonra hareketlenince inceliyorlar, her yeri boğum boğumdu o kalmadı mesela bana da zayıf gibi geliyordu ama normal dedi doktoru hatta üst sınıra yakın kilosu dedi. Senin ameliyat v.s. çok zor süreçler geçirdi maşallah iyi kilosu. Bizim bir de hiç dişi yok daha, diş surecleri de zayıflatır