daenerystargaryen benim kızım var 2bucuk yaş,13kilo, 6numara kullanıyorum. Kızım yatarken bütün odayı gezer😄öyle topaklanma sorunu yasamadik. Dediğim gibi gece uykusu için kullanıyorum cirtliyi durdurmaz gündüz benimki çok kıpırdak olduğu için rahatsız oluyo külot beze alışık olduğu icin. Gece hic değiştirmiyorum, yüz üstüde yatıyo, sırt üstüde yatıyo ama bi tasma yasamadik hiç. Birikiyor ön tarafa ve nemlenme bile olmadı.