daenerystargaryen ecekrk Her bez herkeste farklı oluyor maalesef. Benim görümcem de kızına kullanıyor o da memnun. Benim içime sinmedi maalesef. Yorumlar en büyük etken sanırım.
nzyl Premium kullanıyorum çok memnunum annem ile kayınvalidem 2 defa yanlışlıkla aktif bebek almışlar sorun yaşamadık bir tık daha küçük kalıbı çok fark yok bir de ıslaklık göstergesi yok aktif de
Filiz_KuZeynep Ben de aktif bebek kullanıyorum çok memnunum. O güzel bu güzel dene diyorlar ama bencede hiçbiri prima yanına yaklaşamıyor . Geceden sabaha aklım rahat uyuyorum ıslaklık vs hiç olmuyor
daenerystargaryen Filiz_KuZeynep Kesinlikle. O kadar denedim ki başka bezde kalmayı. Yok gerçekten yanına bile yaklaşılamıyor. Benim de kafam rahat oluyor sabaha kadar.
MamaUygarVibes daenerystargaryen idrar göstergesi yok bir de aktif bebekte hafif topaklanma oluyor her türlü premium çok daha iyi. Dediğinizde haklısınız asla başka markayı begenemiyorsunuz kullandıktan sonra😂 biz primayla başladık suan iki yaşında artık tuvalet eğitimine kadar mecbur devam edeceğiz😂
daenerystargaryen MamaUygarVibes Hadi ya. Altında birikiyor mu peki? Ahahah evet gerçekten bir kez başlayan bırakamıyor. 😁
goldengate daenerystargaryen ikisini de kullaniyorum ama premium daha konforlu,aktif bebek dis tarafina islaklik hisside birakabiliyor
daenerystargaryen goldengate Çok teşekkür ederim. Sanırım deneme yanılmayla bizdeki etkisini göreceğim.
suheyla92 daenerystargaryen premium care yumusacik ama aktif bebek sert ve cok parfum kokuyor. Ben gece bezi olarak premium care kullaniyorum çünkü baska ne denediysem cocuk beli islak uyandi (gece boyu degismiyorum). Ama gunduz bezi icin gereksiz bir pahalilikta o yuzden yine yumusacik olan molfix sari ya da mavi paket (sari daha yumusak), goon sari paket kullaniyorum. Sleepy ecologic denedim o da fena degil gunduz bezi olarak.
daenerystargaryen suheyla92 Maalesef bizde Molfixin her çeşidi ve Goon da işe yaramadı. Taşırma sorunumuz devam etti. Geneli memnun kalmış bu yüzden bugün küçük paket alıp deneyeceğim bakalım aktif bebeği.
yzx D_deniz Bende öyle düşünüyorum o kadar çok övülüyor ki prima premium care bende kullanmaya başladım o kadar dikkat edip sık değiştirmeme rağmen pişik yaptı kızımı daha dün molfix premiuma geri döndüm aradaki o uçurum fiyat farkına değmiyor
D_deniz yzx ya fiyatı geçtim ne olacak isterse durumu olan günde 100tl lik bez kullanır o sorun değil de, iyi değil. Prima yaz gelince kızımın iç kısmını kıpkırmızı yapıyordu. Molfix çok güzel nefes alabilen bir bez
Minel-inannesi daenerystargaryen ben slepy denedim hemen nemlendiriyo 2 ciste bile. eski molfixciydim yeni nesil teknoloji diye bi nane cikarttiklarinda goon sarı paket külot bez kullanmaya başladım. Artık goon piyasadan çekiliyo diye geçen prima aktif bebek külot bez aldim bi sorun yaşamadık hic. Ama artık bez bırakma zamanı geliyo diye rahatsız beze geçireyim bari dedim e bebek pofy aldım o da çok iyi çıktı. Gün içinde yine tek tük kalan prima külot bezi kullanıyorum ama pofy i cirtli almış eşim yanlışlıkla geceleri de onu bağlıyorum ne taşırma ne pişik maşallah😊
daenerystargaryen Minel-inannesi Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Molfixin hepsi ve goon bize yaramadı maalesef. Pofy bezi hiç duymadım bilmiyorum. Bizim daha bez bırakmamıza var. Başladık ama olmadı.
yavruaslanlar daenerystargaryen hayır ben onu premiumdaa yasadım aktif kullanıyorum 28 aydır hiç sorun yasamadım ama külot bez dusunuyorum suan
daenerystargaryen yavruaslanlar Çok teşekkür ederim. Premium careden yana bir sorunum yok. Aktifi de kullandım fakat unuttum. Uzun süredir de kullanıyormuşsunuz. Bu süreçte çişler bezin tam alt noktasında toplanıyor mu?
Minel-inannesi daenerystargaryen bende duymamıştım yeni sayılan bi urunmus, beyaz paket hem cirtlisi hem külot bezi var. Cirtli hoşuma gidince 1pakette külot bezini alayım dedim. Az sayılı olandan alıp 1tane deneyebilirsiniz dusunurseniz. E bebeğin sarı paketlisinide aldım ama onu acmadım henüz.
yavruaslanlar daenerystargaryen hayır sarkma vs yok cok güzel tutuyor bedene yapısan birşey olmuyor aktifte sırf pamukcuk toplanma premiumda yasadım diye aktife döndüm bayadır kızımda da 3 sene kullandım keza oglum da da🌸
daenerystargaryen yavruaslanlar Çok teşekkür ederim. Aklıma yattı tamamen. Bugün alıp deneyeceğim oğluma. 💕