yagmurmoms1 helal olsun ne demek öncelikle kalça yuvasında sorun yoksa bandaj çoğunlukla işe yarayacaktık biz 4 ay bandaj kullandık biraz ilerledi ama kalça yuvası bozuk olduğu için maaleswf hiç bi zaman oturmadı bizim de sol taraf tamamen çıkıktı. İlk başta devlete gidiyorduk o bizi baya oyaladı bandaj işe yaramıyorsA en fazla 3 ay takılması gerekirmiş bizde işe yaramadığı halde 4 ay bekletti sonra bi üniversite hastanesinde profesör bulduk kendi özel muayenehanesinde baktı özel oldu yani herşeyi. Benim bebeğim uzun süre bandajla kaldığı için alışıktı ve alçıyla hiç zorlanmadı bile sadece sıcaklar zorladı 3 ay alçıda kaldı alçıdan sonra da 3 ay ortez kullandık ve bitti çok şükür. Yani korkmayın herşeyin bir çözümü var bandajla düzelir büyük ihtimalle düzelmezse de ameliyat kesin çözüm hatta ameliyata gerek kalmadan direk kalçayı oturtup alçıya alınan da var ama bizimki hiç bir şekilde olmuyordu mecbur açık ameliyat olması gerekti