meltemmmoguzhan Merhabalar. Hiç çocuğunuzda kalça çıkıklığı olan veya bu süreçten geçmiş olan var mı ? Genel bir bilgi verebilir mi ? Doktor önerisi tavsiye herşey. Yardımcı olun lütfen 😞
ecmel1 meltemmmoguzhan benim bebeğimde vardı ama hafif dedi doktor 1 ay çift bez kullandık normale döndü bizimki
inci2173 meltemmmoguzhan benimde 3 aylık iken öğrendik pavlik bandaj ile sağ taraf iyileşti sol kapdi şimdi ortez kullanıyoruz 8 aylık oldu bu ayın sonunda düzelmezse alçıya alınacak 😒
meltemmmoguzhan ecmel1 çok sevindim iyileşmesine geçmiş olsun bizimki maalesef tam çıkık pavlik bandajı kullanıyoruz. İnşallah iyileşir ameliyata ve alçıya gerek kalmadan. Bir umut benim durumumu yaşamış ve iyileşti haberi almak için yazdım buraya
dfneduruu ecmel1 biz de çift bez kullanmaya başladık değerlrınız kaçtı ve nelere dikkat ettınız nasıl bagladınuz acaba umarım bızımkı de geçer
yagmurmoms1 meltemmmoguzhan meraba benim bebeğimde de kalça çıkığı varda. Bende postları okuyup bizi neler bekliyo bilmek istiyorum. Sizin süreç nasıldı. İyioldu mu bebişiniz.
meltemmmoguzhan dfneduruu biz 2 aydır pavlik bandajı kullanıyoruz sol hala çıkık düzenli kullanmamıza rağmen böyle haftada bir sadece duş için çıkarıyorum. Siz hangi doktora gidiyorsunuz acaba
ecmel1 dfneduruu tam hatırlamıyorum değerleri ama doktor hafif var demişti bir ay her alt açmamda çift bez kullandım tek dikkat ettiğim bebeği oturur pozisyonda tutmadım düzeldi çok şükür sizinde umarım iyi olur
dfneduruu meltemmmoguzhan bizim sol da sıkıntı çıktı 57 çift bez kullanıyoruz bende korkuyorum bandaja gerek kalmadan geçsin istıyorım
meltemmmoguzhan inci2173 çok geçmiş olsun 😞 bizimde sağ iyileşti tip2 idi 1 ayda düzeldi ama sol hala çıkık sizin sol değerleriniz ne acaba tam çıkıkmıydı hangi hastanede kontrolünüz yapılıyor
inci2173 meltemmmoguzhan bizim 8 aylık olduğu için değeri yok rontgen çekiliyor öncesi 58 deniliyordu ama
meltemmmoguzhan dfneduruu alfa nın 60 ve üstü olması gerek sizinde çabuk toparlar inşallah ne zaman farkettiniz
mucizemgelsin61 dfneduruu Merhaba bizimde solda sıkıntı çıktı bizim değerimizde 53 çok kötüyüm inşallah bizdede askıya falan gerek olmaz çift bez yine iyi
meltemmmoguzhan dfneduruu bizim sağ tip 2 a idi 1 ay düzenli bandaj ile düzeldi ama sol çıkık olduğu için hala kullanıyoruz ama tip 2 a düzelir hemen inşallah