kirazmevsimi_ atarepla saatleri sayıyorum ne zaman uykusu gelirde uyur diye. çünkü güne 6da başlıyoruz ve tek uyku yapıyor artık gozlerinin icine bakıyorum uyusun diye sonrada uyuduktan sonra pişman oluyorum niye böyle düşünüyorum diye ama bizde bir canız be gece saat başı kalk yetmiyor birde sabah 6da uyan ee azcık dinlenmek bizimde hakkımız 👌 annelik delilik işte böyle 😵💫
leylaaksuu atarepla ay bende böyleyim gece uykusuna geçince ilk 1 saat oh diyorum kahvemi yapayım oturayım biraz 1 saat sonra vicdanım sızlıyor uyudu diye sevindim özledim fotolarına bakıyorum videolarına bakıyorum 🥹
Kitsu Ben geriliyorum uyuyunca. Her an uyanacak diye bir şey yapamıyorum. Sonra tam uyudu diyip Emin olunca uyanıyor 🤦🏻
iroados Uyumazsa büyüyemez diyin, gelişiminin bir parçası olarak görüp sevinin ☺️ ben de uyuduğunda seviniyorum ama hep fotoğraflarına bakıyorum. Dinlenmek hepimizin fazlasıyla hakkı 🫶🏻
minnakveannesi atarepla 😅😅 annelik delilik gerçekten yaa kız buna sevinmeyen anne var mıdır en uslu çocuk annesi bile uyuyunca sevinir evet çocuklarımız canımız ciğerimiz ama kendimizle baş başa da kalmayalım mı hiç 😃
sadecoffeee atarepla niye vicdan yapıyorsun uyanıkken yeterince ilgilendiysem tabiki uyusun bende bi nefes alıp biraz dinleneyim derim hatta erken uyuduysa mutluluktan uçarım shshhshsh