Tam olarak sevinmek değil de oh biraz nefes alayım demek mesela…
Sizde de oluyor mu? Ben evden çalışıyorum 9 aylık bebeğim var bazen çok uykusuz ve yorgun oluyorum. Bebeğim uyuduğunda rahatlamış hissediyorum ama müthiş vicdan azabı duyuyorum bundan. Böyle hissetmemem gerekir diye. Aslında uyuyunca yine resimlerine bakıyorum hemen bilmiyorum neden böyle.