hepoyleolurzaten___ bebeğiniz nasıl bir ortamda uyuyor genelde bilmiyorum ama şöyle bir tavsiyede bulunabilirim. Ortam mümkünse tamamen karanlık ve sessiz olsun. Çok azıcık bir loş ışık olabilir belki ama genel olarak karanlık olsun ve sessiz. Bebeğiniz ağlasa da kendini de yırtsa asla konuşmayın, pış pış vs demeyin ninni açmayın ya da söylemeyin. Yanına yatın ona sarılın Çok nazik hareketlerle yavaş yavaş hareket edin. Sizin sinirinizi hissediyor. Biliyorum çok zor ama ne kadar ağlasa da sakin kalmaya çalışın. Eğer aşırı aşırı ağlıyorsa poposuna pış pış yapın. Ama en en en önemli şey bence asla konuşmamak ve ışık. İlk günlerde biraz zor gelebilir ama ben işe yarayacağını düşünüyorum. Herkes ninni söylüyor bebeğine uyumadan ama ben hiç söylemedim çünkü bence biz her eee, pış pış vs dediğimizde yani ben kendi bebeğim için konuşayım daha doğrusu bebeğimin dikkati dağılıyor ve uykusu kaçıyordu. Ha yine uyuyor mu tabii ki uyuyor ama baktım ki ben sessiz kalınca daha az kıpırdayınca daha çabuk uyuyor. Yani ben kendimi düşünüyorum biri kafamda bana habire sinirli bi şekilde eeee pış pış vs dese hayatta uyuyamam açıkçası . Sesli ninni açarak falan da sadece dikkatini dağıtıp ağlamamasını sağlıyoruz bence. Deneyin isterseniz bi inşallah düzelir