Gerçekten bıktım bu çocuğun uyku gerilemesinden gına geldi deli gibi uykusu var çocuğumun tek yapması gereken gözlerini kapatmak ama bir tek onu yapmıyor gözleri kıpkırmızı oldu sürekli esniyor sürekli gözünü kaşıyor hayır zaten uykuya dalması çıta uyanması başlı başına bir sorun altını değiştirdim karnını doyurdum bir sıkıntısı yok ağlamıyor gözlerini kaşıya kaşıya kızarttı helak oldu ama yok uyumuyor 3 aylıktı bu gerileme başladı şuan 16 aylık hâlâ düzelmiş değil sinirden vücudum titriyor artık vurmamak için kendimi zor tutuyorum bir ara düzeldi gibi oluyor sonra tekrar başlıyor cinnet geçireceğim artık uyku damlasına falan başvuracağım son çare kullanan var mı yada bir öneri verin ben kafayı yemeden 😣😣😣😖