binnur37 kötü bir anne değilsin kendini hesaba fazla çekip kendine yüklenme olur öyle herkesin sabrı aynı değil tahammülü aynı değil. Ve destek alıyormuşsun bencil olsan ne önemserdin ne peşine düşerdin sadece biraz zaman biraz daha sık dişini bende aynıyım bir 2 yaş birde 3 yaş sendromu yaşıyorum destekçim yok tahammülüm kalmadı ama biz tepkisiz olunca sakin kalınca çocuklar da daha iyi oluyor biliyorum çok zor dayan geçecek dualarım seninle