feync evet memnunum. Bu arada takılırken agrı acı olmuyor. Brak etleri dişlerinizin üzerine yapıstırıyorlar. Sadece aylık kontrollerde teli gerdiyorlar ilk bir iki gün dişlerde hassasiyet oluyor. Onun dısında çok rahatım. Çene geriliğiniz olduğunu söylemissiniz doktorunuza bunu belirtin ileri derecede bir gerilik yoksa tel ile düzeltilebiliyor diye biliyorum. Çünkü benim telden sonra agız yapımda gözle görülür bir değişim oldu