feync 1 seneyi aşkın süredir dişlerimde tel var hiçbir ağrı yaşamadım yaşamıyorum şükür. Takıldığı ilk birkaç gün çok az hassasiyet alışma süreci oldu o kadar ama hiç rahatsız olunacak kadar değildi. Şimdi aylık kontrollerim var ve hiç kontrol sonrası da bir ağrı hissetmiyorum zaten çok kısa süre sonra diş telinizi bile unutup vücudunuzun bir parçası olarak görüyorsunuz. Birkaç ay sonra çıkacak asıl o zaman boşluğa düşeceğim 😂 Ama asla korkulacak bir şey değil aksini iddia edenlere lütfen inanmayın