Aynı benimki. Artık eline verebileceğim şeyler yapıp veriyorum tadını bile alsa yeter kafasına girdim yoksa fıttıracaktım eline veriyorum ağzına götürüyor bazen çiğneyip yutuyor bazen çiğneyip tükürüyor ama olsun valla blw istiyordum zaten başından beri inşallah ilerde meyvesini yerim bunun ama şu an asla düzgün ek gıda yemiyor orası kesin. Ben de doktorlara güvenip dediklerni yapıyorum ve zorlamıyorum