Kızlar bebeğim 7 ay 8 günlük ve ek gıda yediremiyorum. 6. Ayında başladık ek gıdaya ilk başlarda böyle değildi Az az yiyordu ama şimdi neredeyse hiç yemiyo. Doktorumuz 6. Ayında 2-3 yemek kaşığı yoğurt yemesi lazım diyodu ama 2-3 yemek kaşığından geçtim kendi kaşığıyla 2 kaşık dahi yemiyo. Çorba çeşitleri yapıyorum ağzını dahi açmıyo. Meyve sebze püresi yapıyorum yüzüne bile bakmıyor yaptığım gibi çöpe döküyorum. Ve böyle olunca da moralim bozuluyor. Ne yapabilirim nasıl yedirebilirim sizce