kalkbircaykoy Mavi_cicek sadece kurs ücreti mi o kadar ? Birde sınavı geçince veriliyor ya hani vergiler falan onlar hariç mi 20 bine anlaştınız?
-SweetPanda- kalkbircaykoy Aga be, ben 10 sene önce kuzenimle ehliyet yaptığımızda komple 1.500tl ödemiştik..
usenmedimyaptimbirvelet kalkbircaykoy şimdi ki cezalar da çok fena araba kullanırken a dersen ceza yiyorsun 😒
kalkbircaykoy usenmedimyaptimbirvelet of evet bırakmak için bırakıyorlar gibi 😒 sanki önceden alanlar kurallara çok mu uyuyor