kalkbircaykoy Kızlar bugün eşim sormuş kurs için 22 bin tl demişler toplamda 30 bin tl tutarmış bu nasıl bir zamdır böyle moralim bozuldu 😒 sizin oralarda ücretler ne durumda ?
tultanhanim kalkbircaykoy eşim yılbaşı öncesi yazıldı kurs ücreti 16 bindi. Sınav ücretleri, harç parası derken (tek sınavda geçse bile) 25 bini geçiyor 🤷♀️
dnzzynpmom kalkbircaykoy vallahi eşim jandarma onlara özel bı sürücü kursu vardı indirim yapmıştı ordan aldım yeni yıla girmeden önce 17000 TL tuttu
kalkbircaykoy dnzzynpmom hepsi içinde mi 17 bindi? Acaba bizimde sendika indirimi falan var mıdır bakmak lazım.
Metehann12 içime bişey oturdu 4 sene oldu alalı 3 bine mal olmuştu o da bi kere direksiyon sınavında kaldığım için
kalkbircaykoy Metehann12 benimde oturdu valla bu kadar beklemezdim bir de geçemezsem daha çok tutar 😞 keşke zamanında alsaydım 2013te 900 tl idi
onceuponatime_ kalkbircaykoy hemen hemen aynıdır görümcem de alacaktı ehliyet 2025ten önce yazıl dedim dinlemedi şimdi o da kara kara düşünüyor çok olmuş fiyatlar diye
nurbahar33 kalkbircaykoy 2019 da 1600 tl ya almıştım. bu nasıl bi artış ya. asgari ücret o zaman 2200 tl gibi bi şeydi
hepyerdeyizz kalkbircaykoy bir buçuk sene öncesi 1 buçuk bindi sınav ve 4 bin belki tutmuştur bu nedir ya
Leylaa_ kalkbircaykoy o kadar oldumu ya 😳 2016 600 tl kursa verdim 200 tl de belgelere vermiştim yanlış hatırlıyorsam 9 yılda kaç kat artmış
momas kalkbircaykoy normal canım kardeşim yılbaşından önce alacaktı yazılının ilkinde kaldı 1 hafta gecikti diye yrni yıldan sonraya kalmıştı o zaman 22 bin ödemişlerdi şimdi haziran geldi zamlanır yani şaşırmamak lazm
siladgnchdr kalkbircaykoy aynı durumda bende görümcemle birlikte yazılacağım belki de yazılmayıp yerine başka bir şey alırım kararsızım mamdöwödem
dnzzynpmom kalkbircaykoy evet aşkım hepsi içinde kurs ücreti sınav ücreti oda ben 2 kere kaldım 🤣 yazılı sınav vs hepsi yani dosya ücreti vs dahil