Deneyebileceğiniz şeyler söylenmiş ama benim kızımda uyanmazdı, baktık uyanmıyor sağıp şırıngayla resmen milim milim içirirdim. Biliyorum çok zor ama aklınızda bulunsun doktor ilk 10 gün sarılık az da olsa artar sonra birden düşer, çok ciddi değerlere gelmedikçe beslenmeyle devam demişti. Gerçekten 10 gün sonra değer düşmeye başladı. İlk bir hafta sadece anne sütü, ikinci hafta mama ile desteklemiştim değerler düşmeye başlayınca memeye devam ettim. Yani azıcık sabır güzel taze anne bir 10 15 gün yoracak seni kuzucama sonrası düzene girecek inşallah