kubyus 3 gün önce doğum yaptım bugün sağlık ocağına gittik az bişey sarılık varmış bebeğimde sürekli emzir dedi doktor zaten 2 saate bir emzirmeye çalışıyorum ama ama bir saattir uyandırmaya çalışıyorum altını falan açtım ağladı etti sonra emzireyim dedim gözlerini açıyo arada memeyide ucundan tutuyo uyuyo uyandıramadım bir türlü sarılıktan mı yoksa daha küçük diye mi uyuyo sürekli anlamadım
Gokturkmom kubyus ikisinden de uyur , uyandırmak için altını açın bacaklarına ayaklarına ıslak mendil sürün,emerken çenesinden dürtün ,topuklarına uyaran verebilirsiniz
papatyam-34 kubyus Sarılıkta uyku yapar emerken uyanık kalmasını sağlayın topukları ile oynayın pıt pıt vurun ıslak mendil ile bacaklarını ellerini hafiften silebilirsiniz ben altı açık bile emzirmiştim bir de mesela hemen ağlayınca memeyi verince de uyuya kalıyorlar kısa bi süre ağlasın bence iyice uykusu açılsın o zaman aktif emiyorlar sarılık ilerlememesi için sık sık emmesi gerekiyor uyandırana kadar bırakmayın
birmommy kubyus bende ilk zamanlar naparsam yapayım uyanmıyordu o zamanlarda sütümü sağıp veriyordum mecburen sarılık olmasından iyidir diye
Gokturkmom kubyus ışık açık olmasın benim oğlum aydınlıkta asla açmıyordu gözlerini onu da bi deneyin
kubyus papatyam-34 şöyle bir 10 dk falan ağladı etti zaten altını açınca sonra memeyi verdim 15dk falan emdi anca
cihanm Gokturkmom benim oğlum da 3 aylık dışarı çıkınca açamıyor gözlerini nasıl geçecek bu ne zaman geçecek sizin hâlâ öyle mi kaç aylık bebeğiniz
Gokturkmom cihanm şuan 5ay21 günlük hala aydınlık sevmiyor güneşe denk gelirsek hele de gözleri asla açmıyor 🥲😂En son güneş gözlüğü alıcam oğluma az kaldı
cihanm Gokturkmom ayyy benim oğlum da güneşte açamıyor gözlerini Gündüz ev aydınlık olduğu için de pek uyuyamıyordu ama şimdi sanki ona alıştı ama dışarı çıkınca bebek arabasının üzerini açamıyorum
newmo Sarılık uyutur ıslak bezle yüzünü sil ve bebeği soy uzamış sarılığa çevirirse işiniz daha zor biz hastanede yattık sizin yapmanız gereken 2 saati beklemeyin gerekirse her saat emzirib en az 20 dakika 20 dakikadan kısa tutmayın memede
Elifinannesii_ kubyus benim bebeğim de öyleydi hiç uyanmıyordu sarılık artıyordu. Nr ıslak mendil ne alt açma fayda etmiyordu bende sütümü biberona sağıp sağıp içirdim öyle öyle toparladı çok şükür