yarın tamponlarımı aldırmaya gideceğim muayaneye ama çok korkuyorum cunku doktorum burnumu yıkamama izin vermedi kendisi tamponu aldıktan sonra temizleyecekmis ilk temizliği kendisi yapacakmış uyguladığı teknikten yaptığı işleme göre değişebiliyormuş bazıları kendi temizliyormuş ama ben burun deliklerimi dün biraz açtım cunku tamamen kapanmıştı kurumuş kanla dolmuştu kulak pamuğunu ıslatıp ıslatıp temizledim azıcık ama içi hala kuru kan dolu bu tampon çıkarma işlemi sırasında canımı yakar mı? doktordan gizli de yıkamak istemedim cahilliğime verip bişeye kalkışmadım ama çok gergin hissediyorum burnumu çok da korkuyordum tamponların çıkmasından bana biraz moral verir misiniz cok stres oluyorum kendim bile dokunamıyorum burnuma doktor daha çok acıtacak gibi geliyo😭😭😭😭