usenmedimyaptimbirvelet Meri-Mel ya çok uyumak istiyor ama dehşet bir hareket içinde duramıyor yavrum keike ben çeksem de o rahatlasa ya sabahı bekliyorum 4 gözle
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet Tamam canım zatiden ver korkma bişi olmaz doktor verdiğine göre daha önceden de kullanmış sirkeyi dene rahatlar ise vermesssin zaten saniyeler içinde söndürüyor hafif yakabilir ufluyorym ben kızım alışık hemen kabarinca koşar süreriz sirkeden zarar gelmez
usenmedimyaptimbirvelet Meri-Mel herhangi bir sirke olur mu beyaz var sanırım doktor zaditeni balgam için vermişti, bir de kaç kaşık vermeliyim yani 1 tatlı kaşığı mı
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet yok yok beyaz olmaz canım aman onu sürme madem kg başına bir damla demiş size 10 damla yeterli ne kadar olursa 1 tatlı kaşığı yapmaz büyük ihtimalle seni yanlış da yönlendirmek istemiyorum 😔
aptallarsizii usenmedimyaptimbirvelet cnm emin değilim ne kadar vereceğinden yanlış bişey söylemek istemiyorum
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet Senden de canım insAllsh şifa olur herhangi bir nemlendirici krem varsa kullandığınız o da azıcık rahatlatır
zzezze usenmedimyaptimbirvelet genelde yumurta beyazı alerjik oluyor ama yinede takip edersiniz doktor eşliğinde geçmiş olsun
usenmedimyaptimbirvelet zzezze yok 27 aylık zaten çoğu şeyi yedi belki ilk defa menemen yani çoğunluğu domates olan bi şeyi yiyince sanırım domates yaptı diyorum bakalım
MnkKrtl usenmedimyaptimbirvelet bence verin bi kaşık daha önce doktorunuzda yazmış zaten. Bizimkininde gece kaşıntısı oluyodu yatmadan ver diyodu doktormuz
usenmedimyaptimbirvelet MnkKrtl kaşıntı için yazmadı direkt soğuk algınlığı için yazmıştı, verdim 1 tatlı kaşığından az ama hâlâ etkisini göstermedi 😔
MnkKrtl usenmedimyaptimbirvelet soğuk algınlığı için verildiğini bilmiyorum ama kaşıntı için veriyodu doktor ben direkt bi kaşık veriyodum kaç aylık bilmiyorum dozu az gelmiş olabilir yediği bişey mi dokundu acaba? Bi duş aldırın isterseniz vücudunuda kremleyin rahatlatır
gull00 usenmedimyaptimbirvelet evet başlangıcı bu inşallah daha ilerlemez biz 1 gece hastanede kaldık bu yüzden