usenmedimyaptimbirvelet Çocuğum sanırım ürtiker oldu bir sönüyor bir çıkıyor şimdi kaşımtıdan duramıyor sabahta vardı ama keyfi iyiydi şimdi ne yapmam lazım uyuyor ama sürekli kıpırtı halinde lütfen uyanık olanlar bir yardım etsin
MnkKrtl usenmedimyaptimbirvelet alerjik kaşıntılar için zaditen yada zaytecx vermişti bize doktor o iyi geliyodu şurup içiriyodum yada krem varsa kaşınan yerine sürebilirsiniz. Başkada bişey bilemiyorum doktora götürmelisiniz
kubraerol usenmedimyaptimbirvelet kortizonlu krem kullanman lazım birde atopi cilt için krem var onları sürmen lazım Allah yardımcın olsun kuru kalmaması lazım
aptallarsizii usenmedimyaptimbirvelet alerji şurubu yada kaşıntı için krem varsa sürün başka çaresi yok
usenmedimyaptimbirvelet MnkKrtl yarın ilk işim götürmek olacak ama şimdi duramıyor asla bende ağlamamı durduramıyorum çok çaresizim evde zaditen var doktorumuz yazmıştı sizce veriyim mi
meeerve @usenmedimyaptimbirvelet iki gündür benim bebeğimde öyle çıkıyor iki dk olmadan geri sönüyor. Bizde kaşıntı yok sabah doktora götürdüm ültiker ya da mevsimsel alerji olabilir dedi
usenmedimyaptimbirvelet meeerve gündüz pek yoktu şimdi tüm vücudunu sardı korkunç şekilde :( gündüz kaşınmıyordu yani
usenmedimyaptimbirvelet kubraerol teşekkürler sabah doktora gideceğim ama şu an çok kötü oğlum ağlamıyor ama kaşınmaktan mahvoldu dayanamıyorum
usenmedimyaptimbirvelet aptallarsizii alerji şurubu zaditen var vereyim mi lütfen bir şey yazın 1 tatlı kaşığı yeter sanırım 12.30 kilo
MnkKrtl usenmedimyaptimbirvelet bence verin bi kaşık daha önce doktorunuzda yazmış zaten. Bizimkininde gece kaşıntısı oluyodu yatmadan ver diyodu doktormuz
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet Canım evde sirke varsa pamuk ile kaşınan yerleeine sür az afatini alır kaç aylık çocuk ,normalde bizim alerjimiz var deloday şurup veriyor 10 kg için 2.5 ml kadar 1.5 yaştan beri kullaniyoruz
aptallarsizii usenmedimyaptimbirvelet cnm emin değilim ne kadar vereceğinden yanlış bişey söylemek istemiyorum