TuttiFruttii aysebb ben cok uzun sene önce kullandım da unuttum ne zaman basladıgımı, düğünden önce baslamıstım 😅ikinci cocuk perileri beni terketti.. tekrar baslıycam galiba 🫠
ArsAyz rana0234 Hapla hamile kalan var, 2 yöntem kullanıp yine hamile kalan var 🥲 Ben 2. yöntem kullanmıyorum ama kullananlar var tabiki
aysebb mlskgn Adet oluyorsanız eğer ilk günü atın 1 hafta sonra koruma başlar. Ben 40 ımdan sonra adet olmadan direk başlamıştım ne zaman adet olucağım belli değil diye. Doktorum öyle önermişti yani