Yasomesom Gerçekten dayanamiyoeum hiçbisey yemiyor şeker abur cubur olsun sadece başka bişey yemiyor 1 yaşında yetecek kadar yerdi şuan yumurta bile yemiyor siz neler yaptınız doktora gitmek istiyorum
livanurvealpinannesi61 Yasomesom şeker abur cubura alışan çocuk yemek yer mi öyle şeyler vermeyin iştahsızlık yapar yani
SistemYavasAmaCalisiyor Yasomesom bizim de aynı. 26 aylık ve eser miktarda yiyor. Birkaç gün önce ben de post açmıştım iştahsızlıkla ilgili.
SistemYavasAmaCalisiyor Yasomesom bizim de aynı. 26 aylık ve eser miktarda yiyor. Birkaç gün önce ben de post açmıştım iştahsızlıkla ilgili.
Pembe333 Yasomesom ben yedirirken telefonla yediriyorum malesef ekran vermemem gerek biliyorum ama izletince azda olsa yiyo o konuda bende bilmiyorum nasıl olcakk böyle 🙄🙄
Yasomesom livanurvealpinannesi61 malesef vede vermsem bile başka yerde görünce mecbur yiyor şuan 26 aylik
gamze28y Bir yaşında şeker abur cubur mu yıyor çok küçük değil mı sız vermesenız ısteyecek yaşta bıle değil bence🤷♀️ yumurta için de farklı şekillerde sunabilirsiniz zorlamadan
Antalya0703 SistemYavasAmaCalisiyor bende delircem 27aylık çok nadir bazı günler tek bi öğünde bile sağlam yese mutlu oluyorum bu aralar o da yok raporlu mama veriyoduk yemek haricinde 8aydır içiyo günde 2tane içiyo onla günü bitiriyo mama elimde 2güne yetecek kaldı o 4pakette bitince napcaz bilmiyorum çok severek yediği yemekleri öğürüyo artık
livanurvealpinannesi61 Yasomesom benim oğlum 4 yaşında görse de izin vermiyorum en fazla ağlıyor susuyor sizin daha küçük izin vermeyin görür ister çocuk doktoru bana görsün istesin sen izin vermiceksin dedi. Bizim ki de babaanne de görüyor yicem diyor hayır diyorum izin vermiyorum hiç
SistemYavasAmaCalisiyor Antalya0703 raporlu mama biz de veriyoruz ama kahvaltısını yapmadan asla vermiyoruz. Doktor bu konuda çok kesin uyardı yoksa işe yaramaz dedi. 1 ay oldu kullanmaya başlayalı bakalım inşallah fayda eder. Bazen yemeğin başında 1 saat oturuyoruz gidiyor geliyor çok az ısırıyor neredeyse 1 saat sürüyor bazen yemesi cinnet geçirirsin 🙈uzun sürede yemesi de iyi değilmiş ama ne yapayım yeter ki yesin diye bakıyoruz. Yemeyen çocuğu olmayan bizim halimizi anlamaz 😅
Antalya0703 Doktora sorduğumda günde 2bardak sınırla süt verebilirsin demişti arkadaşta süt ve bebe bisküvisi veriyomuş sizler veriyomusunuz napmalıyım bilemiyorum çorba içerdi içmiyo pilav gönülsüz 2tatlı kaşığı kadar yoğurt ağzını kıvırıyo ne yedircem şaştım
SistemYavasAmaCalisiyor Antalya0703 burdan bir arkadaş kefir ve içine meyveler katarak smoothie önermişti. Hatta içine fıstık ezmesi tahin gibi şeyler de katılabilir demişti mantıklı geldi bana. Yaptım sevdi kızım. Belki size de fikir olur. Bir de benimki tahin pekmez kaşıklamayı çok seviyor. Siz denediniz mi? Çikolata diye diye yediriyorum 4-5 tatlı kaşığı yiyor bazen. O da kilo aldırır hem de tahin kalsiyum kaynağı.
Antalya0703 SistemYavasAmaCalisiyor kahvaltı yapmıyor 14aylıkken bıraktı zaten hep yeme sorunu vardı oturup oturup ağlardım aylarca doktorlar vitamin şurubu verirdi 1hafta yerdi sonra yine aynı bu kezde aylarca şurup içince tiksindi içmedi doktor da mama yazdı şükür kilo aldı 9buçuktu 12 oldu ama boy yine yavaş uzuyo 83 mama bitti sayılır elimizde sonrası ne olcak bilmiyorum kahvaltı yesin diye mama vermiyorum saat 2ye kadar yemiyo 2de az bi çorba falan
Antalya0703 SistemYavasAmaCalisiyor maşaallah şifa olsun çok kez denedim bal tahin karıştırdım pekmez tahin karıştırdım 1tatlı kaşığı yesede razıydım verdiğimde mide de ne varsa onunla beraber kustu ve iyice huylanıp ne versem ret etti şurup içiremedim sonrasında uzun zaman ara verip kırk takla atıp balık yağı arada argivit veriyorum kabız onun içinde şurup vermem gerekiyo bazende alerji şurubu veriyorum doktor iştah açar diye vermişti bunları bile içirdiğimde hemen kusmazsa şükrediyorum bazende kusuyo zorla yedirdiklerimde çıkıyo ağlıyorum artık tükendim gelişimi iyi olsa dert etmicem boy 83 kısa hep
SistemYavasAmaCalisiyor Antalya0703 balık yağının jelibon gibi olanlarını denediniz mi? Şeker diye veriyorum. İştah açmıyor ama balık yemediği için vermek iyi olur diye veriyorum vitaminlerle götürüyoruz işi 🥲
SistemYavasAmaCalisiyor Antalya0703 bizim de boy kısa 80 cm 🥲 sizinki bir tık ilerideymiş bizden. Bizimki en azından sabah bişeyler yiyor az da olsa . Allah yardımcımız olsun
Yasomesom livanurvealpinannesi61 aynrn babannesinde görüyor bizimkide ama mecbur kuzenleri olunca onlarla beraber yiyor
livanurvealpinannesi61 Yasomesom valla siz bilirsiniz kuzeni de yese izin vermiyorum halasına da dedim onların yanında verme gösterme istiyorlar diye vermiyor artık oda
kimbumadam Yasomesom Sağlıklı atıştırmalıklar var , keşke baştan öyle alıştırsaydınız şu an onları istemezdi. Keserseniz iştahı açılacaktır ve muhtemelen demiri düşmüştür takviye gerekebilir.