mynameysli4 Ekna tekrar adet olana kadar değer düşmez diye biliyorum bende olmuştum geçmiş olsun cnm 🙏
ElifDeniz21 kelebegiminannesiyim Değerim düşmeye başladı adet sancılarım oluyor ama henüz kanama başlamadı kese görünmedi Bencede kimyasal gebeliktir