ElifDeniz21 dış gebelik vajinal muayenede net belli oluyor, karından bakılan ultrasonla anlaşılmıyor. Bence emin olmak için vajinal muayene yaptırın. Benimde kürtajdan sonra değerim düşmeye başladı ama dediğim gibi tamamen kurtulamadım maalesef. Kürtaj raporumda da yazıyordu zaten herhangi bir bulguya rastlanmadı diye. Yani rahimim boştu, tüplerime yerleşmiş. Siz kürtaj raporunuza baktınız mı