mamalika 1acemianneq geçmiş olsun, doktorun söylediklerini bizimle de paylaşır mısınız? Umarım korkulacak bir durum değildir.
mamalika 1acemianneq sizin fotoğrafta görünen durumuzun olma ihtimali söylenen şişkinlik, kızarıklığın çok üzerinde olduğunu düşünüyorum. Beklemeyip doktora göstermek daha iyi olabilir, normalse de içiniz rahatlamış olur.
1acemianneq mamalika sarı alan baktı doktor korkulacak bir şey yok aşı reaksiyon göstermiş dedi alkollü pamuk bastırdılar yarın çocuk doktoruna götürcez usg çekilecek
1acemianneq Gokturkmom teşekkür ederim acile götürdüm aşı reaksiyon yapmış drnildi yarın da çocuk doktoruna götürcem