1acemianneq  oğlum dün 18 ay aşısı oldu bugün de bacağı böyle kızardı şişti kolonya buz koydum geçmedi sabah ki haliydi bu şimdi daha fazla normal mi yarın sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan 1acemianneq acile git bence şimdi bu olması gerekenden fazla olmuş belli ki aşının yerini tutturamsmışlar
3kedili2bebekli 1acemianneq çok kızarmış sağlık ocagini beklemeyin hiç acile gidin bence benim kızında kizardi şişti ama bunun onda biri kadar çok geçmiş olsun
Suuu 1acemianneq Oy kıyamam ya minik kuzuya. Şişlik oluyor ama bukadarını ilk kez gördüm bende. Bencede bir acile gidin en azından içinizde rahatlar yavrucakta. Çok çok geçmiş olsun 💐
1acemianneq Valide-Ayse-Hafsa-Sultan eşime dedim ama iğneyi vuran ebe şişkinlik kızarıklık olabişir dedi diye bekle bi gün daha geçmezse gideriz dedi
Dondurmalikahve 1acemianneq Kızarır da ben bu kadar görmedim ya beklemeyin acile gidin ağrıda yapıyordur şimdi. Geçmiş olsun.
mamalika 1acemianneq sizin fotoğrafta görünen durumuzun olma ihtimali söylenen şişkinlik, kızarıklığın çok üzerinde olduğunu düşünüyorum. Beklemeyip doktora göstermek daha iyi olabilir, normalse de içiniz rahatlamış olur.
sedadzcn 1acemianneq bizde bugün menenjit aşısı olduk 5 aylık aynı şekilde kızardı şişti çok acıyordu belli. Calpol verdim buz koyduk. Sağlık ocağındaki ebeyle konuştum hemen getir dedi. Ama biz gidene kadar kızarıklık geçti. Fotoğrafını gösterdim normal dedi sertlik yok diye. Ama bence şimdi acile gidip gösterin.
cikolatahurma 1acemianneq ilk defa böyle görüyorum bizde geçen olduk sismedi bile tamam normalde şişlik olur dneilir ama bu fazla gibi acile goturmen daha mantıklı sağlık ocağı bı hatası varsa bile kabul edeceğini sanmıyorum
hermione_granger 1acemianneq bu normal bir kızarıklık şişlik değil enjeksiyon etrafı hafif olur bu çok fazla geçmiş olsun
sencokbiliyon 1acemianneq peki buzdan önce de mi böyle kırmızıydı. Buz bu kadar kızartmış olabilir mi ?
Gizmokzilla 1acemianneq bence sağlık ocağına değil bir hastaneye görünseniz daha iyi olur 🌸 çok geçmiş olsun.