Gul-42 asmintoo buna katılmıyorum büyük cocugun hakkına gırılıyor kesınlıkle ilgı tamamen kucukte oluyor mecburen cunku bebek olmus olacak
rachelgreen_ asmintoo ay 2 aylık bir dee🫢 bacım valla Allah yardımcın olsun istiyorsun ama yine de yardımcı olsun yani shdjjffj şaka bir yana hayat senin fakat bedenin açısından inşallah sorunsuz atlatırsın ben buna endişelendim biraz
pinar180 asmintoo waaoww gerçekten şaşırdım. İkisine nasıl bakıcaksın kız . Eşin yardım ediyor mu . Gerçi ikiz annesi gibi bir şey de olabilir
asmintoo pinar180 aslında öyle düşündüm . Farzedelim ki ikiz bebeklerim vardı. O zaman yine aynı sorumluluk . Bu biraz daha kolay olur inşallah . Eşim elinden geldiğince yardım ediyor ama erkekler işte ne kadar yapabilir ki
denizahsen asmintoo kızım 2.5 yaşımda 47 günlük bebeğim ve ben tükenmişlik sendromuna girdim🤣🤣 bebeğim kolik çıktı
Irmakk1 TuttiFruttii cocuk büyütmek çok zor ve büyük sorumluluk insanlar nasıl arka arkaya doğurup duruyor ben neden cesaret edemedim bu zamana kadar diye düşünüp duruyorum bende 🥲
Emine_elis Irmakk1 tek değilsin bacım 25 aylık kızım var bnde düşünüp duruyorum kesn karar veremiyorum veriyorum gibi ama olmyr 😂
TuttiFruttii asmintoo bebek yapmakta veya doğurmakta mesele yok, asıl mesele siz kendinizi düşünün :) Bir iken iki oldunuz, iki iken üç olacaksınız.. Biyerden sonra psikolojik olarak kaldıramayabilirsiniz
Irmakk1 asmintoo bi yaninizdakini büyütüp en azindan kendi işini kendin yapacağı zamana gelip yapmak var birde arka arkaya doğurup 2 küçük çocukla ilgilenmek var. Yani arka arkaya doğurmak kesinlikle çok zor öyle peş peşe yapayım da bitsin gitsin denilecek bişey değil ki
ozcan39 asmintoo Ayy çok sevindim ben bu habere 🥰 Her şey gönlünüzce olsun inşallah. Sağlıkla kucağınıza alın ♥️