edamirasoker Şey, sanırım başkasına yanıt verecektiniz ama bana yazmış oldunuz, olsun 😊 sizi çok iyi anlıyorum, ben de taze anneyim, ilk bebeğim ve insan danışmadan bazen yol bulamıyor. Ben Hipp’in o kaşık maması hakkında öyle bir şey okumamıştım, öğrendiğim çok iyi oldu. Teşekkür ederim 🌸