naznisan18 öncelikle bu kadar ilgi gösterip yazdığın için çok teşekkür ederim Allah razı olsun size onu yazdığım günler cookk kötü olduğum kendimi hastalık hastası ilan ettiğim elimi kaldıramadığım bi günümdü bende ondan sonra psikiyatriye gitmeye karar verdim yemek de yiyemiyordum ben kusmalarım oldu titremelerim gibi bi çok şey yaşadım aynı anda hep de dedim aha şimdi bidaha ii olamıcam bana bişey olucak yavrularıma nolck gibi şeyler düşünüp ağlammalarım o ağlamalarımın arkasından da derin bi panikatak anksiyete tutuyordu ilaç yazdı bana psikiyatriye gittim Selectra 25mg bebeğim emmiyor beni biberona alıştı sanırım ilacı yarım kullanıyorum 9gün oldu bugün bide ailemin yanına geldim Ankara’ya sanki biraz daha iyi gibiyim şükürler olsun ki Rabbime az önce bi titreme geldi elime koluma uyuşma sersemlik oldu dedim bahar takma panikatak olabilir yada acıkmış olabilirsin dedim şuan iyi gibiyim ☺️ benim yılar önce panikatğmm vardı büyük ihtimalle o çok fazla tetikleniyor şimdi doğumdan sonra işte