ahuu4_ Benim bebeğimde kolik 2. Aya girdiği gün hafiflemeye başladı eminim hafifleyecektir bugün yine ağlama krizi vardı mesela ama en azından arada susuyor, gülüyor, oynuyor buna şükür. Sizinde zamanla azalacaktır. En önemlisi probiyotik kullanın ve relactaz damla, ben bu ikisinin faydasını çok gördüm. Gaz damlaları daha da kötü yapabiliyor bıraktık biz rahatladık.