aslikok aminn inşallah Rabbim şifa versin 🙏 çok sevindim yazmanıza inanın çok merak etmiştim , biyopsi mi yapılacak şimdi bebeğinize ? Tam olarak ne yapılacak ? Bizim çok şükür gayet iyi durumda şuan için , her ay kontrollere gidiyoruz ilaç dozumuz artıyor kitlenin tekrar aktive olmaması için , tedavi bebeğim 14 aylık olana kadar devam edecekmiş henüz 6 buçuk ayligiz daha yolumuz uzun .
Sizin de kötü bisey çıkmayacağına inanıyorum, içimden öyle hissediyorum. Doktorumuz bana demişti ki eğer kitle kötü huylu bir tümör olsaydı bebeklerde büyümesi inanılmaz hızlı oluyormus . Sizin süreciniz bu aşamaya gelene kadar epey zaman geçti , gözünde çok aşırı bir büyüme , çok anormal bir değişim yoksa , çok halsizliği , kilo vermesi yoksa korkmamaya çalışın . İyi olacak Allah’ın izniyle