aslikok mesajınızı şuan gordum kusura bakmayın , tabiki durumdan iyive bahsedeyim ne varsa aklınızda hepsini sorabilirsiniz . Daha önce konusmalarimiza bakamadim bebeğimden dolayı vaktim kisitli oluyor ama şöyle ozetleyeyim göz kanseri bebeklerde görülme olasılığı cooook düşük birşey benim gorustufum tüm prof.lar bunu söyledi . Hatta universite Hastanesi’nde göz kanserinsen suphelenildiginde , proflar oturup literature bakmislar hep birlikte . 2 aylık bir bebekte nasıl olur bu durum diye . Neredeyse kanser tanısı alacaktik , buna istinaden doktorlardan biri literatürde dünya çapında ikinci sizin bebeginiz olacak bu durumda demişti beynimden vurulmuşa dönmüştüm. O kadar görülmeyen bişey yani . Cocugumin gözü kocaman olmustu tamamen öne dogru itilmiş bir gorunumu vardı , kapagi kapanmiyordu. Kitle epey sertti. Gözü elimizle bastirdigimizda göz küresi asla geri gitmiyordu bir milim bile . Yani arkadaki.kitle epey sert ve büyüktü . Biyopsinin eşiğinden döndük . Radyoloji profesörü ultrasonumuzu çekti ve hemanjiyom olabileceğini söyledi . Tomografide görünüm olarak kanser olan tümör ile çok benzermks ayırt etmesi çok zormuş . Bu sebeple biyopsidej vazgeçildi aciilen Mr cekildi . Orada hemanjiyoma daha fazla benzetti doktorumuz. Hemen hemangiol şurup tedavisine baslandi. İlk haftadan gözünde epey küçülme oldu bebeğimin . Şuan tedavimizin 3. Ayındayız , neredeyse tamamenn normal görünüyor gözü . 1 yaşına kadar ilacı kullanacakmisiz . Bebeklerde hemanjiyoma çok sık rastlanıyormus , göz içinde biraz daha nadir olsada kanserden çok daha yüksek bir ihtimal . Sizin bebeğinizin gözü şuan ne durumda ? Hangi tetkikler yapıldı, hemanjiyom ihtimali değerlendirildi.mi