myprincess1 ben çok yıprattım kendimi emmedi hiç mama yiyo diye sürekli yedirmek istedim korktum da kilo verir diye zaten geriden geliyor ama tavsiyem benim gibi yapmayın üzülmeyin yani bütün bebeler böyle sabrınızi diri tutun sürekli ilgisini çekin kucakta gezdirip evin içinde eğlendirin geçiyor ya hiç bitmeyecek gibi geliyor ama geçiyor