myprincess1 Şuan 4. Ay atağı yaşıyoruz ama merak ediyorum gündüz kaç uyku yapıyor kaçta yatıyor kaçta kalkıyor bebekleriniz Bir de uyku pozisyonu nedir yüz üstü mü sırt üstü mü Biz bir kaç gündür uyku gerilemesinin dibini gördük, Max 15 dk en uzun uykusu ve gece de abartısız yarım saatte bir kalkıyor sabahta 6-6:30da kalkıyor
duyguluanne myprincess1 4 ay 24 günlük bebeğim 10 gün önce uyku gerilemesi oldu gündüz uykuları aynı sizin gibi kısa sabah altı altı buçuk arası kalkıyor üç uyku ya da dört uyku yapıyor gece iki saatte bir kalkıyor akşam uykusuna sekiz sekiz buçuk gibi geçiyor
bensuy myprincess1 tam 4 aylığız 2 haftadır bitik durumdayız son 2-3 gündür de değiniz gibi 15 dakika uyuyor şok oluyorum arada yarım saat yaptığı da oluyor valla ben sayamıyorum bazen 3-4 uyku yapıyor ve 15 dakika uyusa bile uykuya dönmüyor 2 saat uyanık kalıyor ve mızmızlama ağlamaktan kök söktürüyor. Bazen toplasan 2 saat etmeyecek gündüz uykusu yapıyor aksam 7 buçuk oluyor diyorum oh belki gece uykusuna geçmiştir ama yok pat 20dk sonra ayakta haydii 1 saat daha ağla zırla. Bu gece saat başı ağlayarak kalktı mahvoldum artık
babybebito myprincess1 4 ay 21 günlüğüz gündüz 3 uyku yapıyor ama 45 dk sonrası hep mızmız 4 gündür gece bir anda uyanıp 2 saat ayakta kalıyor yoruldum valla ya
12betul myprincess1 4 ay 21 günlük meme reddini geçtik . Şükür derken 5 gündür krizlerdeyim . Gündüz uykuları uzun değildi ama huysuz da değildi . Şimdi yarım saati adla bulmuyor . Nasıl güzel dalmış görünürken hop kafasını kaldırıyor . Gece 11 de gece uykusuna geçiş her zaman aynı saat olmuyor . Daha gençte olabiliyor . Ben emzirmesem uyanmıyor sabah 9 tam uyanış . Bi bu yönden şanslıyım . Ama gündüz hep ağlamaklı elini sıkmış gibi katıla katıla ağlıyor . Sürekli böyle 5 gündür . Uykusu var uyumuyor aç değil ağız kakası yok . Ama hep ağlıyor
myprincess1 12betul 4 ay 6 günlüğüz biz de dediğiniz gibi derin uyuyor gibi görünüyor tam yatağına koyuyorum hoop gözler tam açık hiç uyumamış gibi Gece çok fazla uyanıyor daha doğrusu uyuyamıyor sürekli meme de meme istiyor orda uyumak istiyor
myprincess1 babybebito biz de öyleyiz derin uyuyor gibi görünüyor bir anda kalkıyor ve kaç saat uyumuyor uyku süreleri de oldukça kısa
Kitsu Bitiyor demeye geldim. 4 ayı kadar zor bir dönem olmadı hayatımda emmez, uyumaz, ağlar, susmaz. 5. Aydayiz geçti çok şükür
mihraninannesi010725 myprincess1 benim kızım 4 ay 25 günlük 10 gün kadar sürdü gündüz hiç uykusu yoktu uyutuyodum yarım saat geçmeden uyaniyodu mama kabul etmiyodu gece uykusuna geçirmek çok zordu ama çok şükür geçti şuan o kadar güzel bir zamana geldi ki çok neşeli gündüz 1.5 2 saatte bir uyuyor en uzun uykusu 2 saatt iki kez kalanı kısa kısa
myprincess1 mihraninannesi010725 ay inşallah biz de neşeli günlere kavuşuruz Uyumayınca dinlenemiyor diye üzülüyorum, gözleri kızarıyor uykusunu alamadığında 🥺
mihraninannesi010725 myprincess1 ben çok yıprattım kendimi emmedi hiç mama yiyo diye sürekli yedirmek istedim korktum da kilo verir diye zaten geriden geliyor ama tavsiyem benim gibi yapmayın üzülmeyin yani bütün bebeler böyle sabrınızi diri tutun sürekli ilgisini çekin kucakta gezdirip evin içinde eğlendirin geçiyor ya hiç bitmeyecek gibi geliyor ama geçiyor