hunilimomy bu arada düşünceniz çok güzel mantıklı belende oturup iskenderuna avm çalışma gezme hastane işleri için gidilebilir 20 dk lık mesafe ama bunu da hataylı olarak söylemek istiyorum ben belenden geçerken çok korkardım yapıtları biraz eski iki dağ arasında kalmış evler üst üste binmiş gibi üzerime gelirdi hep yani gezilecek hiçbiryeri yok bunu da bilin bana kalsa oturmaya en müsait yer serinyolu istemezseniz Dörtyol. Hem evde bulursunuz isteğinize göre depremde tek zarar görmeyen ilçe orası evleri genelde 2-3 katlı hep