hunilimomy Biz Dörtyol için hala çalışma koşullarından emin olamadık aslında. “Komando göreve çıkıyor” diyen de oldu, “göreve çıkanlar Jandarma Özel Harekât. JÖH atamaları da nokta atışı yapıldı, şu an JÖH’e atananlar yerlerini biliyorlar zaten” diyen de oldu. Siz bu konu hakkında net bilgiye ulaşabildiniz mi?