imaddesi motherays evet 800₺ idi geçen sene. PTT den alınıyordu şimdi ne durumda olduğunu bilmiyorum. Benim e devlette tanımlı banka hesabıma yattı
Gzm__ imaddesi ben onu bile alamadım (300₺) nereyi aradıysam burdan olmuyor dedikler. Şimdi de 5bini az bulanlarda var şaka gibi gerçekten
imaddesi Gzm__ bebeğiniz 15 Mayıs 2015′ten sonra doğduysa e-devlet ten başvuru yapın belki olur. Ve evet 5000 TL şu an elime geçseydi gerçekten işimi görürdü
imaddesi rabiaa1605 e devlete gir, arama kısmına doğum yardımı yaz. Çıkan yere git. Ekran görüntüsü varya attığım, o sayfaya gelince bilgileri doldur🫶🏼
rabiaa1605 imaddesi oğlum 1.5 yaşında olurmu ama eşim önceden almıştı oğlum doğdunda 2023′de doğum yaptım