imaddesi oylesinebiri__ arama yerine banka hesabı yazın. Şahıs ödemeleri olan kısma eklenebiliyor. Sizin e devletiniz olduğu için sizin banka hesabınız olmalı.
imaddesi bendenbirtanedahayok e devlete gir, arama kısmına doğum yardımı yaz. Çıkan yere git. Ekran görüntüsü varya attığım, o sayfaya gelince bilgileri doldur🫶🏼
Burcinblgl imaddesi süresi dolmamışmıdır e devlette son tarihe kadar çekilmeyen para tekrar kuruma yatırırlır yazıyor
imaddesi Burcinblgl onu bilmiyorum hiç🥲 eklediğim ekran görüntüsünde 1 Haziran 2025 son başvuru tarihi olarak görünüyor.
imaddesi beyaz1 onu bilmiyorum ben e devlete banka hesabı tanımladığım için direk hesabıma yattı. 800₺ idi o zaman. PTT den alınıyordu şimdi durum nedir bilmiyorum
balkizimcicekkiz imaddesi bende 4 yıl önce dogum yaptım ya süt parası ya da çocuk parasını birinden birini almamıştım şimdi alabiliyormuyuz 2021 de dogum yapmistim
imaddesi balkizimcicekkiz evet tarih aralıklarını okuyun 15 Mayıs 2015-31 Aralık 2024 tarihi arasında doğan bebekler içinde yazıyor🤗
Hry-ayhn26 300 TL olan tek seferlik yatan emzirme ödeneği diğer 5000 TL ise 2025 Ocak şartı olanlar için karışıklık olmasın yani
motherays imaddesi merhaba bu doğum parası 300 yatıyor da emzirme parası ne bilmiyorum calismayan her anne alıyor mu
imaddesi motherays evet 800₺ idi geçen sene. PTT den alınıyordu şimdi ne durumda olduğunu bilmiyorum. Benim e devlette tanımlı banka hesabıma yattı