Civcivannesii Gece 3 den sonra mesaim başlıyor 😂Gündüzleri sürekli uyanık diyebilirim bı şu saatlerde uyuyor iki üç saat belki oda mama verirsem kalkmıyor . Aşırı mızmız değil şükür zor bir bebek ama İNSTAGRAM gibi yerlerdeki Şeylere inanmıyorum çoğunun bakıcısı yardımcısı vs var habire katifken bebekleri uyuyor diyorlar ama uyumuyorlardjr bence . Ayın 6 da iki aylık olacak dikilip gezdirilmeye bayılıyor sırt üstü koymuyacaksin🥹😂😂😂