Uyku aralarını kısa tutun ben öyle yapıyorum bide 8. Hafta atak haftasıymış huysuzluk normal diyorlar uyanık kalma süresini 1 saat tutmuyorum emziriyorum altını değiştiriyorum spor yaptırıyorum etrafa bakıyor sonra geri uyku ama eğer 1 buçuk saati geçerse uyanık kaldığı süre aman yarabbi evi köyü inletiyor ağlamaktan asla sakinleşmiyor